Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Darmowa wysyłka!
Razem

Jak wysłać alkomat do kalibracji ?


Przed wysłaniem alkomatu do serwisu należy:

1. Zakupić poprzez sklep usługę kalibracji alkomatu. Po zakupie należy wydrukować zamówienie i spakować razem z alkomatem do paczki. W przypadku braku możliwości wydruku zgłoszenia wystarczy zapisać na kartce nadany w czasie zakupu numer zamówienia i załączyć wraz z numerem telefonu kontaktowego i krótkim opisem do paczki.

2. Paczkę klient wysyła do naszego serwisu na własny koszt na adres: Serwis alkomatów, ul. Pory 59, 02-757 Warszawa

3. Po otrzymaniu alkomatu jest on kalibrowany przez nasz serwis w czasie maksymalnie 48 godzin

4. W przypadku stwierdzenia dodatkowych uszkodzeń alkomatu, np. zużycie sensora, klient jest informowany o możliwości naprawy telefonicznie lub poprzez e-mail

5. Po kalibracji alkomat jest odsyłany kurierem InPost za pobraniem na nasz koszt (płatność u kuriera) lub po przedpłacie na konto jeśli klient wybierze taką formę zapłaty za usługę. 

Kontakt do serwisu:

e-mail: sklep@mobilepower.pl 

tel. 606 10 70 78

Serwis czynny: Pon. - Pt. w godz. 09-17


Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo
bezpieczne płatności certyfikat SSL
Zwrot
Zwrot
bez przyczyny, do 30dni !
Śledzenie przesyłki
Śledzenie przesyłki
online na stronie kuriera
Profesjonalna pomoc
Profesjonalna pomoc
pn - pt 900 - 1700