1. Zakupić poprzez sklep usługę kalibracji alkomatu. Po zakupie należy wydrukować zamówienie i spakować razem z alkomatem do paczki. W przypadku braku możliwości wydruku zgłoszenia wystarczy zapisać na kartce nadany w czasie zakupu numer zamówienia i załączyć wraz z numerem telefonu kontaktowego i krótkim opisem do paczki.
2. Paczkę klient wysyła do naszego serwisu na własny koszt na adres: Serwis alkomatów, ul. Pory 59, 02-757 Warszawa
3. Po otrzymaniu alkomatu jest on kalibrowany przez nasz serwis w czasie maksymalnie 48 godzin
4. W przypadku stwierdzenia dodatkowych uszkodzeń alkomatu, np. zużycie sensora, klient jest informowany o możliwości naprawy telefonicznie lub poprzez e-mail
5. Po kalibracji alkomat jest odsyłany kurierem InPost za pobraniem na nasz koszt (płatność u kuriera) lub po przedpłacie na konto jeśli klient wybierze taką formę zapłaty za usługę.