Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Darmowa wysyłka!
Razem

Regulamin sklepu

&1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych produktów przez firmę BEAN Alicja Milewska prowadzącą działalność pod adresem:

02-777 Warszawa, ul. Kopcińskiego 9/72 NIP: 526-208-51-64, REGON: 140012523

2. Wszystkie ceny zamieszone w sklepie internetowym mobilepower.pl są podawane w złotych, zawierają podatek VAT, inne konieczne opłaty podatkowe oraz opłaty związane z gospodarowaniem odpadami, i są wartościami brutto.

3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym zamówienie w sklepie internetowym mobilepower.pl, zwanym dalej (Kupującym), a firmą BEAN zwanym dalej (Sprzedawcą).

4.  Kupującym jest każda osoba fizyczna nie posiadająca osobowości prawnej.

5. Firma Bean Alicja Milewska (Sprzedający) oświadcza, że produkty sprzedawane w sklepie mobilepower.pl są wolne od wad fizycznych oraz prawnych.

&2 Realizacja zamówienia

1. Jeżeli zamówiony towar znajduje się w naszym magazynie, zobowiązujemy się zrealizować zamówienie niezwłocznie. Zamówienia złożone i potwierdzone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od godz. 10.00 następnego dnia roboczego.

2. Zakupów w sklepie mobilepower.pl można dokonywać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę:

- za pomocą formularza kontaktowego z koszykiem zakupów na stronie sklepu

- telefonicznie, poprzez telefon dostępny na stronie sklepu

- poprzez e-mail dostępny na stronie sklepu

3. Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym mobilepower.pl należy zarejestrować się jako klient lub skorzystać z opcji kupna bez rejestracji, pisząc na adres e-mail: sklep@mobilepower.pl. Rejestracja jest bezpłatna. Użytkownik rejestrując się w sklepie internetowym jest zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych pod rygorem usunięcia konta lub niezrealizowania zamówienia.

4. Każde zamówienie złożone w sklepie mobilepower.pl musi być potwierdzone przez Sprzedającego. Odesłanie treści zamówienia na adres zamawiającego wykonywane jest przez automat i służy wstępnej weryfikacji klienta oraz daje zamawiającemu możliwość sprawdzenia treści zamówienia. Zamówienie jest ważne przez 7 dni roboczych, po czym wygasa (zostaje anulowane). Po złożenie zamówienia Sparzający w czasie trwania ważności zamówienia skontaktuje się z Kupującym w celu zaakceptowania zamówienia lub odmowy jego realizacji.

&3 Płatność

Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności: 

 - przelew na konto 07249000050000451031413668

 - płatność w systemie PAYU

 - płatność za pobraniem przy odbiorze u kuriera InPost

Odbierając zamówiony towar w sklepie pod adresem ul. Pory 59, 02-757 Warszawa lub ul. Targowa 33A lok. 30, 03-728 Warszawa, możecie Państwo zapłacić gotówką lub kartą płatniczą.

&4 Dostawa

1. Przesyłki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. O kosztach przesyłki wybranego towaru, klient zostaje poinformowany przed i w trakcie składania zamówienia, lecz przed jego ostateczną akceptacją. Warunki dostawy z odpowiednimi cenami znajdują się również poniżej:

- przesyłka kurierska InPost po przedpłacie na konto: 0 zł (od 150zł brutto), 12zł poniżej 150zł brutto

- przesyłka kurierska InPost za pobraniem: 15zł

- paczkomat po przedpłacie na konto: 12zł

- paczkomat za pobraniem: 16zł

2. Termin realizacji zamówienia:

Kurier InPost (zazwyczaj dostawa w ciągu 1 dnia roboczego od momentu potwierdzenia zamówienia)

Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany, zdeklarowany przez kupującego w formularzu zamówienia.

3. Wszystkie oferowane produkty po uprzednim potwierdzeniu zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie firmy pod adresem: BEAN mobilepower.pl ul. Pory 59, 02-757 Warszawa lub BEAN mobillepower.pl ul. Targowa 33A lok. 32, 03-728 Warszawa po uprzednim kontakcie z punktem.

4. Z przesyłką lub razem z produktem przy odbiorze osobistym dostarczany jest dokument zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz pełna dokumentacja wraz z Kartą Gwarancyjną.

5. Kupujący ma prawo ocenić stan produktu i jego zgodność z zamówieniem w momencie dostawy przez Kuriera i w jego obecności. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu, Kupujący ma prawo do odmowy przyjęcia uszkodzonej przesyłki

6. 
Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej 

&5 Odstąpienie od umowy

Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości oferowanych produktów, jednak w trosce o pełną satysfakcję klienta informujemy, że istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru zgodnie z Ustawą (Dz. U. z 2014r. poz. 827) oraz dostosowania polskiego prawa do uregulowań unijnych tj. dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/WE w sprawie praw konsumentów. Z towaru zakupionego w sklepie alkomaty.net.pl konsument ma prawo do odstąpienia  od umowy w ciągu 30 dni kalendarzowych bez podawania jakichkolwiek powodów. Okres ten rozpoczyna się  w momencie otrzymania zamówionych towarów przez konsumenta. Przy obliczaniu okresu odstąpienia  nie uwzględnia się dnia otrzymania zamówionych towarów. Jeśli ostatni dzień biegu terminu przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, sobotę lub niedzielę, termin upłynie w kolejnym dniu roboczym. Wynika to z art. 3 ust. 4 rozporządzenia Rady określającego zasady mające zastosowanie do okresów, dat i terminów.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa spoobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz 
lub niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Informacja o odpowiedzialności konsumenta
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Zwrot towarów

Zwrócony towar wraz z kopią dowodu sprzedaży należy odsyłać na adres:

BEAN (mobilepower.pl)

ul. Pory 59

02-757 Warszawa

z dopiskiem:

"Zwrot towaru, sklep internetowy mobilepower.pl"

Zwroty nadesłane za pobraniem nie będą odbierane.

Pieniądze zostaną zwrócone przelewem niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego produktu.

Jeżeli Klient chciałby zrezygnować z zakupu prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sklep@mobilepower.pl

Uwaga:

Odstąpienie od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

1. o świadczenie usług, jeśli wykonana ona została w pełni za wyraźną zgodą klienta

2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, tj. wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu indywidualnych potrzeb klienta

3. w której przedmiotem świadczenia jest przedmiot dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

4. W której przedmiotem świadczenia są przedmioty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter użytkowy, zostają nierozłącznie połączone z innymi przedmiotami

&6 Dane osobowe

Dane umieszczone w formularzu rejestracyjnym traktujemy jako poufne. Udostępniając swoje personalia Kupujący zgadza się jednocześnie na ich przetwarzanie wyłącznie w celu w celu realizacji zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z dnia 29 października 1997 r.).

&7 Normy i znaki towarowe

Oświadczamy, że zamieszczone w sklepie mobilepower.pl produkty spełniają obowiązujące na terenie RP normy bezpieczeństwa i podlegają odpowiednim procesom recyclingu.

Użyte nazwy producentów, marki fabryczne, loga należą do ich właścicieli i prezentowane są wyłącznie w celach informacyjnych.

&8 Ochrona własności intelektualnej

Forma, treść opisów oraz zdjęcia stanowią własność intelektualną ich autorów. Są prawem strzeżone. Ich kopiowanie bez zgody autora jest bezwzględnie zakazane.

Zabrania się użycia zamieszczonych na stronie zdjęć, opisów, list kompatybilności do celów osobistych i związanych z działalnością gospodarczą bez pisemnej zgody autora.

Informujemy ze ww. materiały zostały w odpowiedni sposób oznakowane i zabezpieczone przed nieautoryzowanym kopiowaniem i wykorzystywaniem.

&9 Postanowienia końcowe

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z obsługą sklepu pod numerem telefonu +22 8581508 lub e-mail: sklep@mobilepower.pl. Oferta ważna tylko na terenie Polski. Powyższe postanowienia regulaminu pozostają w mocy. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, oraz inne przepisy prawa polskiego.

Regulację dotycząca zakupów na odległość możesz znaleźć w Ustawie DZ. U. z 2014 r. poz. 827

Katalog produktów oraz cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.

Oświadczenie gwarancyjne

Informujemy, że produktu oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz przechodzą wstępną weryfikację jakości. Gdyby jednak okazało się, wbrew naszym oczekiwaniom, produkt posiada jakieś wady należy zapoznać się z naszym oświadczeniem gwarancyjnym. 

Warunki udzielenia gwarancji 
Oświadczenie gwarancyjne zakłada, że konsument przyjmuje to oświadczenie gwarancyjne wobec firmy BEAN pisemnie. 
Nastąpić to może: 
- poprzez przedłożenie lub odesłanie oryginalnego lub kopii paragonu potwierdzającego nabycie produktu objętego gwarancją wraz z załączoną do produktu kartą gwarancyjną 
- poprzez przedłożenie lub odesłanie oryginalnej i wypełnionej karty gwarancyjnej 
Prawo do roszczeń z tytułu gwarancji istnieje tylko za przedłożeniem produktu oraz dowodu, że wada w funkcjonowaniu wystąpiła podczas okresu gwarancyjnego. Udowodnić to można przede wszystkim poprzez przedłożenie dowodu zakupu. Zaleca się staranne przechowywanie dowodu zakupu przynajmniej do końca trwania okresu gwarancyjnego. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami gwarancyjnymi zawartymi w karcie gwarancyjnej. 

Zakres ochrony gwarancyjnej 
Firma BEAN gwarantuje, że według naszej wiedzy technicznej, produkty nie posiadają żadnych wad materiałowych, a w momencie sprzedaży są sprawne i gotowe do użytkowania. Gwarancja obowiązuje na produkt nabyty przez „pierwszego konsumenta końcowego” w okresie 2 lat (lub inny okres jeśli aukcja stanowi inaczej) od momentu nabycia produktu (podstawą do przystąpienia udzielenia gwarancji jest data na dowodzie zakupu). 

Okres gwarancji 
Czas trwania gwarancji wynosi 2 lata, chyba że na aukcji internetowej jest podany inny okres gwarancji, i zaczyna się w dniu zakupu przez pierwszego konsumenta końcowego. W przypadku reklamacji należy zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy produktu bądź bezpośrednio do wskazanego w karcie gwarancyjnej punktu serwisowego.


Bezpieczeństwo
Bezpieczeństwo
bezpieczne płatności certyfikat SSL
Zwrot
Zwrot
bez przyczyny, do 30dni !
Śledzenie przesyłki
Śledzenie przesyłki
online na stronie kuriera
Profesjonalna pomoc
Profesjonalna pomoc
pn - pt 900 - 1700